Petit Melo en Friction Films laten chocolade vloeien

Crea / News

Petit Melo, een relatief jong high-end en Belgisch chocoladeproduct, is de laatste twee jaar bezig aan een steile opmars in de Belgische retail. Voor wie het nog niet kent, Petit Melo is een melopraline met een bodem van Belgische speculoos en chocolade, een hart van luchtig schuim, tweemaal overgoten met de beste Belgische chocolade. Petit Melo is naar eigen zeggen uniek om dat het one-bite-size is (10g) en in 6 heerlijke unieke smaken bestaat. Petit Melo wordt gemaakt door Chocolatier Vandenbulcke uit Heule, die sinds 1949 authentieke, duurzame chocoladeproducten maakt.

Het doel van de nieuwe commercial is eenvoudig. Door heerlijke beelden de USP’s van het product in de kijker te zetten. De innovatieve en kwaliteitsvolle ingrediënten zijn de basis van deze melopraline. De consument kent normaal enkel maar de klassieke “melocake”, maar niet de innovatieve kleine versie in de verschillende smaken. Met de slogan: klein formaat, grootse smaak brengen ze de essentie in beeld!

Het productiehuis Friction Films bracht samen met food stylist Cees Visser deze smakelijke commercial in beeld die de komende maanden online en op TV te zien zal zijn. Petit Melo is beschikbaar bij alle grote Belgische retailers.

Credits
Client: Vandebulcke Chocolatier
Creative: Nicolas Degryse
Creative Director: Cees Visser
Director: Pasquale Baseotto
Production company: Friction Films