Peugeot en Havas WW gaan voor 'Motion & Emotion'
Peugeot en Havas WW Brussels hebben een app ontwikkeld die je 'Motion & Emotion' meet op Rock Werchter en Les Ardentes. De app maakt gebruik van de sensoren in je smartphone om allerlei soorten beweging te meten. Het resultaat? Festivalgangers kunnen hun persoonlijk festivalparcours delen en de actiefste festivalganger mag op uitstap met de Peugeot 208. De resultaten zijn gelinkt aan de line-up van het festival, en aan het eind van elke festivaldag worden ze gepresenteerd in een gepersonaliseerd grafisch beeld. Dat persoonlijk beeld kunnen festivalgangers delen op Facebook of in posterformaat naar huis laten opsturen. Daarnaast kan de festivalganger met de hoogste 'Motion & Emotion'-score een spectaculaire daguitstap winnen met de Peugeot 208. De app werd volledig ontwikkeld en gedesigned door Havas WW Brussels. De grootste uitdaging was om de talloze functies op een smartphone samen te gebruiken om je hele festivalervaring in kaart te brengen. Alle gecapteerde data wordt later gebruikt voor CRM, met het doel nog meer gepersonaliseerde en relevantere content te bieden aan de Peugeotfans. Als partner van beide festivals gaf Peugeot de opdracht voor de app, die ook op de festivals zelf makkelijk kan gedownload worden in een Peugeot-stand met gratis Wi-Fi. Ten slotte is hij volledig in lijn met de 'Motion & Emotion'-positionering van Peugeot. Iedereen kan de app downloaden in de App Store en op Google Play.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]