PH 410 frist IVH op

PH 410 tekent voor nieuwe huisstijl van IVH (Isolants Hallet). Het nieuwe logo draagt de waarden van het bedrijf uit: dat legt de nadruk op rust, stabiliteit en kwaliteit. De afgeronde vormen en open rondingen beklemtonen het menselijk gelaat van IVH. De groene kleur voegt een emotionele en ecologische dimensie toe. De centrale cirkel onderstreept de stabiliteit van het bedrijf waar de familiale fakkel al vier generaties lang wordt doorgegeven.
De huisstijl van IVH was alleszins aan vernieuwing toe. Het oude bedrijfslogo bestond al sinds 1934.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]