PH 410 kiest nieuw sanitair

Facq vignette

Budgets / News

FACQ-NL.jpg

Facq vertrouwt zijn communicatie op het vlak van employer branding & recruitment toe aan PH 410. Dat won het budget na een consultatieronde langs in hr-communicatie gespecialiseerde bureaus.

Facq profileert zich als specialist op het vlak van badkamer, verwarming en systemen voor energiebesparing. Het staat voor een omzet van bijna 250 miljoen euro en stelt meer dan 650 medewerkers te werk in vijfendertig verkooppunten, dertien showrooms en drie logistieke centra.

Medewerkers van Facq dragen de campagne in een serie naturelle foto's, onder de headline 'Fred, Ann, Chloé, Quentin et de Anderen'. Het concept wordt daarnaast in de eerste plaats uitgewerkt in de vorm van webpagina's, jobboards, aankondigingen, affiches en dies meer. De campagne vertelt het verhaal van de sterke en menselijke waarden van Facq - een Belgisch bedrijf dat sinds zijn start in 1880 onafgebroken het beste talent in huis haalt.