PHD is Global Media Agency of the Year

Het Amerikaanse blad Adweek heeft PHD, onderdeel van Omnicom Media Group, bekroond tot Global Media Agency of the Year. Voor PHD is het de tweede keer dat ze die eer mogen opstrijken, want het mediabureau werd ook in 2012 al door Adweek bekroond tot Global Media Agency of the Year. Daarnaast werd PHD ook al tot Media Network of the Year bekroond voor UK-titel Campaign en de Cristal Awards. PHD won bovendien al 18 keren de titel Agency of the Year. « Geen enkel ander bureau behaalde recent zoveel Network en Agency of the Year awards. We zijn dan ook verheugd dat Adweek ons harde werk erkent, » klinkt het bij Mike Cooper, CEO van PHD WW.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]