Het Amerikaanse blad Adweek heeft PHD, onderdeel van Omnicom Media Group, bekroond tot Global Media Agency of the Year. Voor PHD is het de tweede keer dat ze die eer mogen opstrijken, want het mediabureau werd ook in 2012 al door Adweek bekroond tot Global Media Agency of the Year. Daarnaast werd PHD ook al tot Media Network of the Year bekroond voor UK-titel Campaign en de Cristal Awards. PHD won bovendien al 18 keren de titel Agency of the Year. « Geen enkel ander bureau behaalde recent zoveel Network en Agency of the Year awards. We zijn dan ook verheugd dat Adweek ons harde werk erkent, » klinkt het bij Mike Cooper, CEO van PHD WW.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]