Het Amerikaanse blad Adweek heeft PHD, onderdeel van Omnicom Media Group, bekroond tot Global Media Agency of the Year. Voor PHD is het de tweede keer dat ze die eer mogen opstrijken, want het mediabureau werd ook in 2012 al door Adweek bekroond tot Global Media Agency of the Year. Daarnaast werd PHD ook al tot Media Network of the Year bekroond voor UK-titel Campaign en de Cristal Awards. PHD won bovendien al 18 keren de titel Agency of the Year. « Geen enkel ander bureau behaalde recent zoveel Network en Agency of the Year awards. We zijn dan ook verheugd dat Adweek ons harde werk erkent, » klinkt het bij Mike Cooper, CEO van PHD WW.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]