Philip Maes en DELA geloven in de kracht van (radio)stilte

U kent ze ongetwijfeld, de radiospots propvol informatie. Die zo snel aan uw oor voorbij trekken, dat er niks blijft hangen. Het lijkt wel een wedstrijdje ‘Hoeveel woorden krijgt een mens uit z’n strot in 30 seconden?
Voor de nieuwe radiospots van DELA doet freelance copywriter en radiospecialist Philip Maes – gekend van AS Adventure, Lapperre radiocampagnes en andere – de omgekeerde oefening: hoeveel woorden kan je schrappen in een radiospot, zonder aan de boodschap te raken? Of zoals Godfried Bomans het zei: schrijven is schrappen. Een oefening in ‘less is more’.
“Dat is het ook effectief bij goede radio,” verklapt Maes. “Geef ruimte zodat de luisteraar stil kan staan bij wat je net hebt gezegd. Zodat je woorden kunnen doordringen. Een verademing. Niet in het minst voor de stemacteur.”
Credits
Copy, Concept, Regie: Philip Maes
Soundengineer: Christophe Cossement
Klant: Leen Van Sand, Marysia Kluppels
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]