Philip Maes versterkt Natuurpunt met de draagkracht van audio

Copywriter Philip Maes schreef een nieuwe radiospot voor Natuurpunt met Tine Embrechts, Natuurpunt-ambassadrice, in de hoofdrol.
“Natuurpunt belde me op met de vraag of ik voor hen een radiospot wilde schrijven. Ze hadden ruimte gekregen op de VRT-radionetten. Eén week gratis,” licht Philip Maes toe. “Om de spot nog meer audiodraagkracht te geven, bedacht ik het idee om met QR-codes te werken aan het begin van populaire Natuurpunt-wandelroutes, dé plaats om natuurliefhebbers en wandelaars aan te spreken. Je scant de QR code en er begint een boom tegen je te praten. Of grassprietjes, een heidestruik en een meertje in het bos. Wat startte met een spotje werd zo een heel audioverhaal.”
Credits:

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






