Philip Maes versterkt Natuurpunt met de draagkracht van audio

Copywriter Philip Maes schreef een nieuwe radiospot voor Natuurpunt met Tine Embrechts, Natuurpunt-ambassadrice, in de hoofdrol.
“Natuurpunt belde me op met de vraag of ik voor hen een radiospot wilde schrijven. Ze hadden ruimte gekregen op de VRT-radionetten. Eén week gratis,” licht Philip Maes toe. “Om de spot nog meer audiodraagkracht te geven, bedacht ik het idee om met QR-codes te werken aan het begin van populaire Natuurpunt-wandelroutes, dé plaats om natuurliefhebbers en wandelaars aan te spreken. Je scant de QR code en er begint een boom tegen je te praten. Of grassprietjes, een heidestruik en een meertje in het bos. Wat startte met een spotje werd zo een heel audioverhaal.”
Credits:
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]