Philip Maes laat van zich horen tijdens Radiodays

Dit jaar stond copywriter en radio creative Philip Maes voor de zoveelste keer op het spreekgestoelte van de Radiodays. Dit keer live in Lissabon. Hij gaf er zijn nieuwste presentatie: ‘All that is written and said about creativity in 20 lousy minutes’.
Sinds zijn laatste passages op de Radiodays met zijn ‘How to write funny for lazy people’en ‘Stop writing f**king radiocommercials’ heeft Maes een schare fans om zich heen verzameld. Die lieten zich ook weer nu niet onbetuigd: De zaal stroomde vol en de sessie werd een van de meest gevraagde online. Dat succes ontging ook RAB (Radio Advies Bureau) Nederland niet, die hem nadien uitnodigde voor een op maat presentatie voor hun Radio event ‘Back to live’, deze week in het bekende Hotel van Oranje in Noordwijk aan zee. Go, Philip, go!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]