Philip Maes maakt dolle spot voor Pizzahut

Pizzahut vroeg radiospecialist Philip Maes (Ph.M. Radio) om zich eens diep te buigen over hun ‘Dolle Dinsdag’ promospots. Net op dat moment vroeg Koen Thewissen (BAS) aan Philip of hij een radioworkshop kon geven aan zijn studenten. En misschien ook een radiobriefing, zodat ze de theorie in praktijk konden zetten? Philip belde Pizzahut op en die waren meteen enthousiast om de radiobrief ook met de studenten te delen. Waarna volop werd gecreeërd, gereviewed, geschreven en herschreven. Sonhouse stelde een studio ter beschikking om de beste ideeën in een demo jasje te gieten. Het resultaat hoort u hier. En proeft u bij Pizzahut.
CREDITS:
Client: Christine De Groof / Chantal Hanot
Création: Philip Maes
Régie : Philip Maes
Studio: Sonhouse / Marlies De Bock
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]