Pizzahut vroeg radiospecialist Philip Maes (Ph.M. Radio) om zich eens diep te buigen over hun ‘Dolle Dinsdag’ promospots. Net op dat moment vroeg Koen Thewissen (BAS) aan Philip of hij een radioworkshop kon geven aan zijn studenten. En misschien ook een radiobriefing, zodat ze de theorie in praktijk konden zetten? Philip belde Pizzahut op en die waren meteen enthousiast om de radiobrief ook met de studenten te delen. Waarna volop werd gecreeërd, gereviewed, geschreven en herschreven. Sonhouse stelde een studio ter beschikking om de beste ideeën in een demo jasje te gieten. Het resultaat hoort u hier. En proeft u bij Pizzahut.
CREDITS:
Client: Christine De Groof / Chantal Hanot
Création: Philip Maes
Régie : Philip Maes
Studio: Sonhouse / Marlies De Bock
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]