Philip Maes maakt dolle spot voor Pizzahut

Pizzahut vroeg radiospecialist Philip Maes (Ph.M. Radio) om zich eens diep te buigen over hun ‘Dolle Dinsdag’ promospots. Net op dat moment vroeg Koen Thewissen (BAS) aan Philip of hij een radioworkshop kon geven aan zijn studenten. En misschien ook een radiobriefing, zodat ze de theorie in praktijk konden zetten? Philip belde Pizzahut op en die waren meteen enthousiast om de radiobrief ook met de studenten te delen. Waarna volop werd gecreeërd, gereviewed, geschreven en herschreven. Sonhouse stelde een studio ter beschikking om de beste ideeën in een demo jasje te gieten. Het resultaat hoort u hier. En proeft u bij Pizzahut.
CREDITS:
Client: Christine De Groof / Chantal Hanot
Création: Philip Maes
Régie : Philip Maes
Studio: Sonhouse / Marlies De Bock
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]