Philip Peeters nieuwe managing director Publicarto

News / People

Philip Peeters is de nieuwe managing director van reclameregie Publicarto. Hij volgt Patrick Boon op, die blijft zetelen in de raad van bestuur. De nieuwe managing director wil blijven bouwen op de huidige fundamenten: “Publicarto onderscheidt zich van andere regies door haar commerciële dienstverlening te richten op maatschappelijke organisaties met een geëngageerd bereik. Zo bouwen we duurzame relaties tussen sterke merken en specifieke doelgroepen”, vertelt Philip Peeters. “In b2c zijn we sterk in gezinnen, ouderen en vrouwen. In onze b2b-media focussen we dan weer op beslissingsnemers van kmo’s en grote bedrijven. Binnen deze niches willen we als regie ook verder groeien en ons marktaandeel in mediabereik vergroten. Dat zullen we doen door op zoek te gaan naar nieuwe verenigingen en ledenorganisaties die met ons willen samenwerken. We zullen ook in gesprek gaan met bestaande regies die zich bij ons willen aansluiten.”

Ook Rudy De Hainaut, voorzitter van de raad van bestuur van Publicarto, bekijkt de toekomst positief: “Publicarto heeft standgehouden in uitdagende coronatijden. Daarvoor zijn we Patrick Boon en het team dankbaar”, verklaart Rudy De Hainaut. “Nu is het tijd om vol vertrouwen nieuwe uitdagingen aan te gaan. We zijn daarom verheugd dat Philip Peeters zich bij ons vervoegt, om Publicarto als enige familieregie in Vlaanderen sterker te laten groeien. Zijn commerciële ervaring in de mediawereld en in non-profitorganisaties sluit nauw aan bij het DNA van Publicarto. Als uitgever van De Bestuurder voegt hij bovendien het enige Belgische medium voor bestuursorganen toe aan ons b2b-aanbod.”