
Na een overstap naar Mediacom keert Philippe Deltenre als Strategy Director terug in de schoot van het team van IPG Mediabrands strategen dat door Cédric Tytgat geleid wordt.
Het gaat om een fameuze versterking, bovenop de komst van Stéphanie Radochitzki in mei van vorig jaar. Voortaan zetten acht talenten met aanvullende profielen zich dus met hart en ziel in om de uithangborden van de groep – Initiative, UM en Reprise – een stevige helpende hand te bieden.
De ambities liegen er niet om: meer bijdragen tot de marcom strategieën (Marcom en Adtech) van de klanten, deelnemen aan de constante verbetering van het expertiseniveau van de groepsafdelingen en de groei van IPG Mediabrands mee ondersteunen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




