Philippe Deltenre keert terug naar strategisch team IPG Mediabrands

Na een overstap naar Mediacom keert Philippe Deltenre als Strategy Director terug in de schoot van het team van IPG Mediabrands strategen dat door Cédric Tytgat geleid wordt.
Het gaat om een fameuze versterking, bovenop de komst van Stéphanie Radochitzki in mei van vorig jaar. Voortaan zetten acht talenten met aanvullende profielen zich dus met hart en ziel in om de uithangborden van de groep – Initiative, UM en Reprise – een stevige helpende hand te bieden.
De ambities liegen er niet om: meer bijdragen tot de marcom strategieën (Marcom en Adtech) van de klanten, deelnemen aan de constante verbetering van het expertiseniveau van de groepsafdelingen en de groei van IPG Mediabrands mee ondersteunen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]