Na een overstap naar Mediacom keert Philippe Deltenre als Strategy Director terug in de schoot van het team van IPG Mediabrands strategen dat door Cédric Tytgat geleid wordt.
Het gaat om een fameuze versterking, bovenop de komst van Stéphanie Radochitzki in mei van vorig jaar. Voortaan zetten acht talenten met aanvullende profielen zich dus met hart en ziel in om de uithangborden van de groep – Initiative, UM en Reprise – een stevige helpende hand te bieden.
De ambities liegen er niet om: meer bijdragen tot de marcom strategieën (Marcom en Adtech) van de klanten, deelnemen aan de constante verbetering van het expertiseniveau van de groepsafdelingen en de groei van IPG Mediabrands mee ondersteunen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]