Na een overstap naar Mediacom keert Philippe Deltenre als Strategy Director terug in de schoot van het team van IPG Mediabrands strategen dat door Cédric Tytgat geleid wordt.
Het gaat om een fameuze versterking, bovenop de komst van Stéphanie Radochitzki in mei van vorig jaar. Voortaan zetten acht talenten met aanvullende profielen zich dus met hart en ziel in om de uithangborden van de groep – Initiative, UM en Reprise – een stevige helpende hand te bieden.
De ambities liegen er niet om: meer bijdragen tot de marcom strategieën (Marcom en Adtech) van de klanten, deelnemen aan de constante verbetering van het expertiseniveau van de groepsafdelingen en de groei van IPG Mediabrands mee ondersteunen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]