De Best of Activation Awards zijn een initiatief van het Expert Center Brand Activation van de ACC. Ze worden toegekend door een Jury van Adverteerders onder voorzitterschap van Bart Swings (Luminus), zoals PUB eerder meldde.
Daar voegt de ACC nu de Creative Jury aan toe, onder voorzitterschap van Philippe Fass van Happiness Brussels. Daarnaast bestaat deze Jury uit Klaartje Galle (Accenture Song), Pelle Craen (AdSomeNoise), Sophie de Plecker (Altavia ACT), Jan Dejonghe (BBDO), Jeroen De Jong (Becoming), Geert Verdonck (De Vloer), Kwint De Meyer (DDB), Kris Lenaers (Gutzandglory), Dries De Wilde (LDV United), Sam De Win (iO), Werner Van Reck (Publicis Groupe), Tone De Cooman (StoryMe), Kasper Janssens (Wunderman Thompson), Alexander Noten (Bonka Circus), Stijn Gansemans (Dallas Antwerp), Koenraad Lefever (darwin BBDO), Philippe Blondé (Friendship), Stéphane Daniel (Havas WorldWide Belgium), Iris Nuyts (Mutant), Bart Klerckx (RCA Group) en Bart De Leeuw (The Oval Office).
Na een eerste online jurering beslissen de verschillende jury’s op 3 oktober welke inzendingen met een BOA Award naar huis gaan tijdens de Award Ceremony op 23 november te Antwerpen.
Tot 25 juli kunnen de bureaus hun beste activatie cases indienen op https://bestofactivation.be/.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]