Een aantal Belgische en Nederlandse bedrijven lanceert het nieuwe marketingcommunicatiebureau The Favourites, your brand first.
The Favourites wil merken favoriet maken bij hun doelgroep en inspelen op de kansen die ontstaan door de digitale transformatie en veranderende klantenbehoeften. The Favourites is geen traditioneel creatief bureau noch een puur digitaal bureau. “Met The Favourites willen we merken favoriet maken bij hun doelgroep door het bepalen van de juiste on & offlinekeuzes, een proactieve aanpak en de perfecte uitwerking,” zegt Philippe Verschueren, managing mirector bij The Favourites.
Achter The Favourites staan een aantal krachtige Belgische en Nederlandse partners, zoals De Schutter‘Neroc, Designboard, TGS, Giesbers Communication, RetailRebels en Hippo Content Creators. Wim Demeestere, CEO De Schutter‘Neroc: “Met The Favourites bundelen we krachten van verschillende bedrijven, die elk specialist zijn in hun materie, in een ecosysteem. Van strategie, design, creatie, fotografie, verpakkingen, content, campagnes, social media, activatie, marktonderzoek, etc... Voor elke opdracht hebben we de juiste specialisten klaarstaan, zowel in België als in Nederland.” Philippe Verschueren deed marketing- en saleservaring op bij Ford, Belgacom, Citibank, Telenet, RMB, BDMA en Makro.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]