Pierre & Vacances, bedrijf en uitbater van vakantiedomeinen in Europa, kreeg een nieuwe visuele identiteit. Die moet de vernieuwing van het merk en de diversiteit van zijn aanbod belichamen. Het nieuwe logo van de hand van design agency Londsdale speelt in op de ampersand, het handelsmerk van Pierre & Vacances, en illustreert een bel van welzijn waarbij de mens centraal staat. Het nieuwe logo zorgt voor een herkenbaar imago, dat bovendien toont volledig mee te zijn in het digitale tijdperk. De nieuwe visuele identiteit wordt bekendgemaakt via de nieuwe wintercampagne van het merk, die loopt op televisie, sociale netwerken en alle Pierre & Vacances websites in Frankrijk en in het buitenland.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]