Pierre & Vacances, bedrijf en uitbater van vakantiedomeinen in Europa, kreeg een nieuwe visuele identiteit. Die moet de vernieuwing van het merk en de diversiteit van zijn aanbod belichamen. Het nieuwe logo van de hand van design agency Londsdale speelt in op de ampersand, het handelsmerk van Pierre & Vacances, en illustreert een bel van welzijn waarbij de mens centraal staat. Het nieuwe logo zorgt voor een herkenbaar imago, dat bovendien toont volledig mee te zijn in het digitale tijdperk. De nieuwe visuele identiteit wordt bekendgemaakt via de nieuwe wintercampagne van het merk, die loopt op televisie, sociale netwerken en alle Pierre & Vacances websites in Frankrijk en in het buitenland.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]