Pierre & Vacances krijgt nieuwe look

Pierre & Vacances, bedrijf en uitbater van vakantiedomeinen in Europa, kreeg een nieuwe visuele identiteit. Die moet de vernieuwing van het merk en de diversiteit van zijn aanbod belichamen. Het nieuwe logo van de hand van design agency Londsdale speelt in op de ampersand, het handelsmerk van Pierre & Vacances, en illustreert een bel van welzijn waarbij de mens centraal staat. Het nieuwe logo zorgt voor een herkenbaar imago, dat bovendien toont volledig mee te zijn in het digitale tijdperk. De nieuwe visuele identiteit wordt bekendgemaakt via de nieuwe wintercampagne van het merk, die loopt op televisie, sociale netwerken en alle Pierre & Vacances websites in Frankrijk en in het buitenland.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]