Pierre & Vacances, bedrijf en uitbater van vakantiedomeinen in Europa, kreeg een nieuwe visuele identiteit. Die moet de vernieuwing van het merk en de diversiteit van zijn aanbod belichamen. Het nieuwe logo van de hand van design agency Londsdale speelt in op de ampersand, het handelsmerk van Pierre & Vacances, en illustreert een bel van welzijn waarbij de mens centraal staat. Het nieuwe logo zorgt voor een herkenbaar imago, dat bovendien toont volledig mee te zijn in het digitale tijdperk. De nieuwe visuele identiteit wordt bekendgemaakt via de nieuwe wintercampagne van het merk, die loopt op televisie, sociale netwerken en alle Pierre & Vacances websites in Frankrijk en in het buitenland.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]