Pierret beschermt je huis met Heren Loebas

Crea / News

Ad_Pierret_NL_02[1]Na een strategische en creatieve pitch koos het Belgisch familiebedrijf Pierret (ramen en deuren) voor Heren Loebas als creatieve partner voor zijn B2C-communicatie en samenwerking op lange termijn. Samen kiezen ze ervoor om het merk herkenbaar te positioneren als creatief, innoverend en kwalitatief. Deze positionering werd al direct toegepast in de eerste printcampagne. In de advertenties, een reeks van drie, wordt telkens ingespeeld op één van de USP’s van Pierret. De beelden zijn zo opgebouwd dat er een leuk spanningsveld ontstaat tussen de kwaliteit van de ramen enerzijds en de negatieve elementen van buitenaf anderzijds. De advertenties worden steeds in magazines ingepast als encarts, waardoor ze extra in het oog springen.Ad_Pierret_NL_01[1]
Met deze printcampagne zet Pierret, een bedrijf met meer dan 60 jaar ervaring dat 100% Belgische kwaliteit levert, bewust in op de communicatie naar de eindklant. Dit in tegenstelling tot de voorbije jaren, waarbij de focus vooral op de verdelers lag. De reeks met advertenties is nog tot het einde het jaar terug te vinden in verschillende interieur-, verbouw- en architectuurmagazines.
Credits
Client: Pierret
Agency: Heren Loebas
Creative Director: Stijn D’Hondt
Art director: Peter Van de Sijpe
Fotografie: Beeldcollectief