Pieter Aertgeerts (30) versterkt Intracto als digitaal strateeg. Hij komt over van Telenet Business, waar hij onder andere mee aan de wieg stond van het erg succesvolle project De Digitale Versnelling. Daarmee sleepte hij een Zilveren Effie in de wacht.
Met Aertgeerts aan boord zet Intracto zichzelf nog meer op de kaart als strategische sparring partner voor zijn klanten, gecombineerd met een echt expertisecentrum om alle digitale uitdagingen op een succesvolle manier aan te pakken. “Ik hou ervan om mee te denken met klanten en langetermijnprojecten op te zetten, meer value driven marketing dan snelle promotiemarketing,” zegt Aertgeerts. “Bij Intracto vind ik daar de perfecte omgeving voor terug. Het is een heel gedreven bureau met veel inhoudelijke kennis, expertise en kunde aan boord. Een omgeving waar ik zelf ongetwijfeld ook nog heel wat zal kunnen bijleren.”
Tijdens zijn studies startte Aertgeerts de website autofans.be op, een hobby die uitgroeide tot de op een na grootste autosite in België. Nadien opende hij een webshop om inzicht te krijgen in de mechanismen van de e-commerce en op dit moment is hij ook actief in de blockchainwereld. "Het pragmatische, ondernemende karakter van Pieter past perfect bij ons,” vindt Tom Van Mierlo, business developer en partner bij Intracto. “Hij is niet alleen onderlegd in de strategische kant van de marketing, maar heeft ook heel wat concrete ervaring zodat hij als geen ander de brug met de uitvoerende kant kan leggen.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]