Pieter Dejonghe keynotespeaker 20 Thoughts Before Noon

De laatste keynote spreker voor de vierde editie van 20 Thoughts Before Noon is bekend. Pieter Dejonghe, oprichter van Hallelujah (gespecialiseerd in workplace happiness), vervolledigt de lijst. Zijn topic: ‘Customer centricity begint met employee centricity’.
Stonden al op het programma: Nicolas Elshout (BENE lead media buyer bij TUI), Carlijn Postma (eigenaar van contentmarketingbureau The Post) en Marvin Jacobs (creative director bij audio bureau Airborne).
Customer centricity is al jaren een hot item op de marketingafdeling van grote bedrijven en organisaties, maar velen worstelen nog met de praktische toepassing. Herkenbaar? Fasten your seatbelts, want de vierde editie van Twenty Thoughts Before Noon staat helemaal in het teken van customer centricity.
20 Thoughts Before Noon is een gezamenlijk initiatief van de bureaus The Fat Lady en Invisible Puppy en vindt plaats op vrijdag 11 oktober in Gent.
https://20thoughtsbeforenoon.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]