De laatste keynote spreker voor de vierde editie van 20 Thoughts Before Noon is bekend. Pieter Dejonghe, oprichter van Hallelujah (gespecialiseerd in workplace happiness), vervolledigt de lijst. Zijn topic: ‘Customer centricity begint met employee centricity’.
Stonden al op het programma: Nicolas Elshout (BENE lead media buyer bij TUI), Carlijn Postma (eigenaar van contentmarketingbureau The Post) en Marvin Jacobs (creative director bij audio bureau Airborne).
Customer centricity is al jaren een hot item op de marketingafdeling van grote bedrijven en organisaties, maar velen worstelen nog met de praktische toepassing. Herkenbaar? Fasten your seatbelts, want de vierde editie van Twenty Thoughts Before Noon staat helemaal in het teken van customer centricity.
20 Thoughts Before Noon is een gezamenlijk initiatief van de bureaus The Fat Lady en Invisible Puppy en vindt plaats op vrijdag 11 oktober in Gent.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]