De laatste keynote spreker voor de vierde editie van 20 Thoughts Before Noon is bekend. Pieter Dejonghe, oprichter van Hallelujah (gespecialiseerd in workplace happiness), vervolledigt de lijst. Zijn topic: ‘Customer centricity begint met employee centricity’.
Stonden al op het programma: Nicolas Elshout (BENE lead media buyer bij TUI), Carlijn Postma (eigenaar van contentmarketingbureau The Post) en Marvin Jacobs (creative director bij audio bureau Airborne).
Customer centricity is al jaren een hot item op de marketingafdeling van grote bedrijven en organisaties, maar velen worstelen nog met de praktische toepassing. Herkenbaar? Fasten your seatbelts, want de vierde editie van Twenty Thoughts Before Noon staat helemaal in het teken van customer centricity.
20 Thoughts Before Noon is een gezamenlijk initiatief van de bureaus The Fat Lady en Invisible Puppy en vindt plaats op vrijdag 11 oktober in Gent.
https://20thoughtsbeforenoon.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]