Kantar heeft Pieter Goossens aangesteld als senior director, technology and digital lead. Kantar is voor hem geen onbekend terrein. Hij werkte er in 2017 en 2018 als business development manager, maar maakte daarna de overstap naar Kynetic. Goossens heeft meer dan 15 jaar ervaring in verschillende marktonderzoeksbureaus, waaronder Nielsen en GfK en deed ook ervaring op in de industrie zelf bij Alken-Maes (Heineken). Hij beschikt over expertise in zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek in b2b/c-markten, lokaal en internationaal.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]