Kantar heeft Pieter Goossens aangesteld als senior director, technology and digital lead. Kantar is voor hem geen onbekend terrein. Hij werkte er in 2017 en 2018 als business development manager, maar maakte daarna de overstap naar Kynetic. Goossens heeft meer dan 15 jaar ervaring in verschillende marktonderzoeksbureaus, waaronder Nielsen en GfK en deed ook ervaring op in de industrie zelf bij Alken-Maes (Heineken). Hij beschikt over expertise in zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek in b2b/c-markten, lokaal en internationaal.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]