Na ruim tien jaar kiest de Antwerpse designstudio Pinkeye voor een nieuwe naam die duidelijk zegt waar de studio voor staat, en nog belangrijker, voor wat hij wil: WeWantMore. In het kader van de naamsverandering lanceert de studio ook zijn nieuwe visuele identiteit en toont het meteen een interactieve installatie op het grafische festival Us By Night.
“Sinds enkele jaren gaan we doelbewust meer in dialoog met onze klanten, en stellen we zaken op een constructieve manier in vraag. Omdat meer diepgang in deze oppervlakkige tijden geen overbodige luxe is. Omdat de vluchtigheid van onze moderne visuele samenleving gebaat is met meer inhoud,” legt creative director Ruud Belmans uit. De nieuwe studio heeft daarom sterk ingezet op het aantrekken van nieuw talent en nieuwe kennis en is alvast vastbesloten meer te bieden dan wat zijn klanten vragen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]