Na ruim tien jaar kiest de Antwerpse designstudio Pinkeye voor een nieuwe naam die duidelijk zegt waar de studio voor staat, en nog belangrijker, voor wat hij wil: WeWantMore. In het kader van de naamsverandering lanceert de studio ook zijn nieuwe visuele identiteit en toont het meteen een interactieve installatie op het grafische festival Us By Night.
“Sinds enkele jaren gaan we doelbewust meer in dialoog met onze klanten, en stellen we zaken op een constructieve manier in vraag. Omdat meer diepgang in deze oppervlakkige tijden geen overbodige luxe is. Omdat de vluchtigheid van onze moderne visuele samenleving gebaat is met meer inhoud,” legt creative director Ruud Belmans uit. De nieuwe studio heeft daarom sterk ingezet op het aantrekken van nieuw talent en nieuwe kennis en is alvast vastbesloten meer te bieden dan wat zijn klanten vragen.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]