We drinken te weinig water! Spa introduceert daarom Placeb’eau. Een pil om Belgen eraan te herinneren dat het drinken van voldoende zuiver water essentieel is voor het behoud van hun gezondheid.
Uit cijfers blijkt dat 2 Belgen op 3 onvoldoende water drinken (bron: Indiville, onderzoeksbureau Leuven). Anderzijds zijn diezelfde Belgen dan weer absolute grootverbruikers van medicijnen (bron: Christelijke mutualiteit, 2019). Newpharma registreerde sinds 2020 zelfs een stijging van meer dan 40% in de aankoop van vitamines en voedingssupplementen. Inspelend op deze trend: hoe zorg je ervoor dat meer Belgen meer water gaan drinken? Juist, ‘there’s a pill for that!’. Spa introduceert Placeb’eau. Een nieuwe pil, met vele mogelijke voordelen. Waaronder deze: het bevorderen van de spijsvertering, het behouden van de normale lichamelijke functies, het aanhouden van de normale cognitieve functies, het beter regelen van de lichaamstemperatuur, en het bevorderen van de leverfunctie.
Voor wie alles wil weten: Wat er in deze pil zit? Absoluut niets. Maar neem ze gewoon 8 keer per dag, met een glas puur water. Want dan heb je dus voldoende water gedronken, en dat is dan weer goed voor je gezondheid. Placeb’eau is de knipoog van Spa om alle Belgen aan te moedigen om méér water te drinken, om zo beter voor hun gezondheid te zorgen. Dit ‘beter drinken’-initiatief sluit naadloos aan bij de bredere ‘Beter drinken. Beter leven.’ missie van Spa. Want, hoe kunnen we beter leven? Het antwoord hierop is simpel: door beter te eten en te bewegen. Wat we echter niet altijd beseffen is dat ook beter drinken kan helpen.
Voldoende drinken. Puurder drinken. Duurzamer en natuurlijker. Placeb’eau is uiteraard geen medicijn en werd ook niet ontwikkeld voor het behandelen van een bepaalde aandoening. Placeb’eau wil wél je hydratatieniveau optimaliseren, door je eraan te herinneren om meer te drinken. Als je een glas water drinkt bij elke Placeb’eau-pil die je inneemt, drink je zo tot 8 glazen per dag.
Credits
Client: SPADEL
Product: SPA®
Contacts: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Zocha Mikolajczyk, Marianne Van Lathem, Tamara Daumerie
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Executive Creative Director: Philippe Fass
Creative Content Directors: Jil Dockx, Lode Vochten
Strategic Director: Isabelle Koelman
Connectivity Planner: Marine Vandenplas
Concept Provider: Isabel Snellen, Frederik Clarysse
Content Provider: Brent Roofthooft
Copywriters: Stéphane Opdenbosch, Dee Verwaertermeulen, Elmer Tazartez
Business Director: Kris Van den Brandt
Account team: Stef Cuypers, Emmanuelle Hoet, Yente Janssen
Art Direction: Iliana Couvez
Head of Design: Dries Lauwers
Graphic Designers: Lore Snauwaert, Karel Chanterie, Jonathan Kalifat
DTP: Loïc Lenoble
Head of Production: Bart Vande Maele, Arthur De Wachter
Head of Motion: Remke Faber
Motion Designer: Simon Schuurman, Bart Callaerts
Director: Simon Schuurman
DOP: Thomas Ost
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]