Het volgende Planners Café van de ACC gaat over een heikel thema. Bureaus besteden te veel aandacht aan repackaging om mensen te overtuigen dat ze 'veranderen': ze komen op de proppen met nieuwe namen voor bestaande principes en technieken, of met formules voor zaken die eigenlijk niet in formules kunnen gevat worden.
Volgens de initiatiefnemers van het Planners Café dreigt navelstaarderij de sector met newspeak en buzzwords te overspoelen. Dit terwijl die zich beter zou toespitsen op zijn toegevoegde waarde - in de vorm van heldere doelstellingen via analyses, ideeën, gestructureerd nadenken, ontwikkeling op de lange termijn, nieuwe perspectieven en écht merkleiderschap.
Onder het motto 'Everything changes, yet nothing ever does' nodigt het volgend Planners Café alle betrokken partijen uit de sector uit om in de ontwikkelingen ter zake samen te bespreken. De ACC wil een debat openen samen met planners, strategen en andere medewerkers van verschillende disciplines en bureaus.
'Everything changes, yet nothing ever does' start op 6 oktober om 2u in de Monk Bar aan de Sint Katelijnestraat 42 in 1000 Brussel. Het evenement is gratis, op de drankjes na. Inschrijven kan via deze link.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]