Het volgende Planners Café van de ACC gaat over een heikel thema. Bureaus besteden te veel aandacht aan repackaging om mensen te overtuigen dat ze 'veranderen': ze komen op de proppen met nieuwe namen voor bestaande principes en technieken, of met formules voor zaken die eigenlijk niet in formules kunnen gevat worden.
Volgens de initiatiefnemers van het Planners Café dreigt navelstaarderij de sector met newspeak en buzzwords te overspoelen. Dit terwijl die zich beter zou toespitsen op zijn toegevoegde waarde - in de vorm van heldere doelstellingen via analyses, ideeën, gestructureerd nadenken, ontwikkeling op de lange termijn, nieuwe perspectieven en écht merkleiderschap.
Onder het motto 'Everything changes, yet nothing ever does' nodigt het volgend Planners Café alle betrokken partijen uit de sector uit om in de ontwikkelingen ter zake samen te bespreken. De ACC wil een debat openen samen met planners, strategen en andere medewerkers van verschillende disciplines en bureaus.
'Everything changes, yet nothing ever does' start op 6 oktober om 2u in de Monk Bar aan de Sint Katelijnestraat 42 in 1000 Brussel. Het evenement is gratis, op de drankjes na. Inschrijven kan via deze link.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]