PLAY en TBWA brengen het beste van twee werelden samen

In tegenstelling tot buitenlandse streamingdiensten, wil Play van Telenet het verschil maken met de beste Vlaamse content aangevuld met internationale topseries. En om de mensen thuis wat wegwijs te maken in dit aanbod, bedacht TBWA een campagne gebaseerd op de meest iconische momenten uit zowel Vlaamse als Amerikaanse series.
Voor deze campange besloot TBWA om in het Play-aanbod te duiken. En maakte op basis van straffe quotes uit bekende scénes een hele reeks nieuwe radiospots en social films. Het resultaat zijn montages van de meest iconische Vlaamse en Amerikaanse TV-momenten.
Credits
Brand: Telenet Play
Client: Isabelle Maselis & Marilyn Debisschop
Agency: TBWA
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative team: Ruben De Praetere & Yves Van Hacht
Creative: Kenn Van Lijsebeth
Account team: Max Fauconnier, Jasper Govaerts, Thijs Muesen
Productie: Motion Makers
Digital production: MAKE
Media Agentschap: PHD
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]