PLAY en TBWA brengen het beste van twee werelden samen

Crea / News

In tegenstelling tot buitenlandse streamingdiensten, wil Play van Telenet het verschil maken met de beste Vlaamse content aangevuld met internationale topseries. En om de mensen thuis wat wegwijs te maken in dit aanbod, bedacht TBWA een campagne gebaseerd op de meest iconische momenten uit zowel Vlaamse als Amerikaanse series.

Voor deze campange besloot TBWA om in het Play-aanbod te duiken. En maakte op basis van straffe quotes uit bekende scénes een hele reeks nieuwe radiospots en social films. Het resultaat zijn montages van de meest iconische Vlaamse en Amerikaanse TV-momenten.

Credits

Brand: Telenet Play

Client: Isabelle Maselis & Marilyn Debisschop

Agency: TBWA

Executive Creative Director: Jeroen Bostoen

Creative team: Ruben De Praetere & Yves Van Hacht

Creative: Kenn Van Lijsebeth

 

Account team: Max Fauconnier, Jasper Govaerts, Thijs Muesen

 

Productie: Motion Makers

 

Digital production: MAKE

 

Media Agentschap: PHD