PLAY en TBWA brengen het beste van twee werelden samen

In tegenstelling tot buitenlandse streamingdiensten, wil Play van Telenet het verschil maken met de beste Vlaamse content aangevuld met internationale topseries. En om de mensen thuis wat wegwijs te maken in dit aanbod, bedacht TBWA een campagne gebaseerd op de meest iconische momenten uit zowel Vlaamse als Amerikaanse series.
Voor deze campange besloot TBWA om in het Play-aanbod te duiken. En maakte op basis van straffe quotes uit bekende scénes een hele reeks nieuwe radiospots en social films. Het resultaat zijn montages van de meest iconische Vlaamse en Amerikaanse TV-momenten.
Credits
Brand: Telenet Play
Client: Isabelle Maselis & Marilyn Debisschop
Agency: TBWA
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative team: Ruben De Praetere & Yves Van Hacht
Creative: Kenn Van Lijsebeth
Account team: Max Fauconnier, Jasper Govaerts, Thijs Muesen
Productie: Motion Makers
Digital production: MAKE
Media Agentschap: PHD
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]