Play laat zich opmerken tijdens Promax Global Excellence Awards

Awards / News

Leuk nieuws uit de States, waar Promax de nominaties bekend heeft gemaakt voor de2022 Promax Global Excellence Awards. Dat zijn 's werelds belangrijkste prijs voor uitmuntende prestaties op het gebied van entertainmentmarketing en -design (zeg maar de Oscars voor de visuele identiteit van mediamerken) en Play werd genomineerd in de categorie BEST TOTAL BRAND IMAGE PACKAGE.

SBS Belgium en Play nemen het in de eindronde op tegen Fox Portugal, The Walt Disney Company, France Télévisions, BET Networks en TG4. Een internationale vakjury met topmarketeers, creative directors en designers buigt zich de komende weken over de finalisten en maakt op 8 december bekend wie er met de Global Excellence Award naar huis gaat. Deze nominatie is trouwens geen toevalstreffer: het is de tiende keer (!) dat de visuele identiteit van Play een prijs, vermelding of nominatie in de wacht sleept in de voorbije 2 jaar. Hieronder vindt u het volledige overzicht van de 10 erkenningen.

SBS Belgium is erg trots dat het harde werk van de SBS-collega’s en het design- en communicatiebureau Gédéon internationaal opnieuw erkend wordt.

2022 :

PROMAX GLOBAL 2022

Nomination for Play 

Best total Brand image package

COMMUNICATOR AWARDS

Excellence for Play

Identity program campaign for Corporate Communications

PROMAX EUROPE 

Gold for Play
Best use of Brand Logo

2021 :

RED DOT AWARDS 
Award for Play

EYES AND EARS 

Gold for Play

Best new design package of a channel 

GRAND PRIX STRATEGIES DU DESIGN
Bronze Award (Bronze) for Play

Best digital Design / motion design / TV Design

FRENCH AD CLUB AWARDS

Silver for Play

Best global identity of a TV channel category

FRENCH AD CLUB AWARDS

Bronze for Play

TV Global Identity category  

FRENCH AD CLUB AWARDS 

Short-listed for Play

Motion Design / Best new identity category

GERMAN DESIGN AWARDS

Special Mention / Excellent Communication Design - Brand Identity