Tijdens uitreiking van de GEM Awards TV/Streaming - Europe Competition heeft Play Media goud binnengehaald in de categorie ‘Reality Spot’ met zijn spot voor Klopjacht.
Verder deed Play Media ook nog mee met de trailer van Scheire en de Schepping, de movie premiere trailer, de print voor Junior Bake Off Vlaanderen en zijn 360°-campagne voor Celebrity MasterChef Vlaanderen.
Ter info: de GEM Awards vervangen de welgekende Promax Awards. Begin dit jaar kondigde Promax namelijk aan dat ze verder gaan als The Global Entertainment Marketing Academy of Arts & Sciences (GEMA).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]