Play Media wint goud op GEM Awards

Tijdens uitreiking van de GEM Awards TV/Streaming - Europe Competition heeft Play Media goud binnengehaald in de categorie ‘Reality Spot’ met zijn spot voor Klopjacht.
Verder deed Play Media ook nog mee met de trailer van Scheire en de Schepping, de movie premiere trailer, de print voor Junior Bake Off Vlaanderen en zijn 360°-campagne voor Celebrity MasterChef Vlaanderen.
Ter info: de GEM Awards vervangen de welgekende Promax Awards. Begin dit jaar kondigde Promax namelijk aan dat ze verder gaan als The Global Entertainment Marketing Academy of Arts & Sciences (GEMA).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]