Play Sports en TBWA brengen emotioneel verhaal Tom Meeusen
Fans kunnen sporters niet alleen straffer maken, ze kunnen hen ook door de moeilijkste momenten in hun carrière helpen. Dat bewijst de derde spot in het #samenstraffer verhaal van Play Sports: de 'Tom Meeusen bocht', gemaakt door reclamebureau TBWA. De spot toont hoe zijn fans hem hielpen en wat ze voor hem betekenden toen hij onterecht in een dopingschandaal terechtkwam. Ontdek het verhaal op playsports.be/samenstraffer.
https://www.youtube.com/watch?v=cubRv7FHRhU
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]