Play Sports samen met TBWA naar PO1? Het kan.

Crea / News

Zal heel dit bericht hier in hetzelfde copysysteempje geschreven worden? Het kan. Willen Play Sports en TBWA daarmee aantonen dat een campagne voor en tijdens de periode van de Play-offs ook simpel, met veel uitingen én kort op de bal kan zijn? Het kan.

Jeroen Bostoen, CCO bij TBWA:

“Of we met deze campagne de voetbalfans uit hun kot willen lokken door zo relevant mogelijk op het verloop van de competitie in te spelen?

Het kan met een spuitbus, de juiste woorden enop eender welk medium.”

Margaux Mariens, brand and campaign expert bij Play Sports:

“En dat de mensen bij Sporthouse Group meteen gewonnen waren voor het idee omdat het zo makkelijk te implementeren is op de socials?

Het kan zelfs een rubriek worden in hun podcasts.”

Dieter Minet, team manager premium entertainment bij Telenet:

“Heeft er eigenlijk al iemand een idee wie er kampioen gaat worden?

Het kan alleen maar in ’t voordeel van paars-wit eindigen, mannekes.”

Margaux Mariens:

“Het kan Brugge nog lukken, hoor.”

Jeroen Bostoen: 

“Het kan dan eerder voor Cercle.” ​

Max Fauconnier, CCO bij TBWA:

“Het kan mij geen *** schelen, zolang het feest maar in Brussel is.”

Laure Swinnen, account manager bij TBWA:

“Het kan deze keer in de laatste minuut misschien eens goéd uitdraaien voor Genk.”

Lukas Peeters, account executive bij TBWA:

“Het kan volgend jaar sowieso Mechelen worden.”

Greg Van Buggenhout, artdirector bij TBWA:

“Het kan en het zal Antwerp worden.”

Geert Verdonck, copywriter bij TBWA:

“Het kan zelfs opnieuw de dubbel pakken.”

Eli Sunderman, WeHearDifferent:

“Het kan toch geen derde keer net niet voor Union zijn, zeker?”

Arne Peeters, MotionMakers:

“Het kan Lyra-Lierse nog lukken in de 2e afdeling VV B nationaal.”

SportHouse Group, neutrale voetbalfans en social content providers Play Sports:

“Het kan nog alle kanten uit, mannekes. We gaan werk genoeg hebben.”

Annemie Decorte, Caviar:

“Het kan allemaal wel zijn, maar ik zal blij zijn wanneer het gedaan is op 26 mei.”

Credits:

Play Sports & TBWA

Play Sports

Margaux Mariens

Dieter Minet

Jorgen Vranken

Creative Team

Executive Creative Director: Jeroen Bostoen

Senior Copywriter: Geert Verdonck

Senior Art Director: Greg van Buggenhout

Account Team

Chief Commercial Officer: Max Fauconnier

Account Manager: Laure Swinnen

Account Executive: Lukas Peeters

Production 

Production company: Caviar

Producer: Annemie Deocorte

Post-production 

Post-production company: Motion makens

Post-producer: Arne Peeters

Offline Editor: Motion makers

Online Editor:  Boost

Grading: Motion Makers

Sound Engineer: Eli Sundermann

Digital Production

Digital Production Agency: MAKE

Project Manager: Stijn Punie

Display Advertising Designer: Benjamin Eelbode

Media

Media Agency: Wavemaker

Media Planner: David Driesmans

Digital Planner: Omar Tifouri