Play Sports samen met TBWA naar PO1? Het kan.

Zal heel dit bericht hier in hetzelfde copysysteempje geschreven worden? Het kan. Willen Play Sports en TBWA daarmee aantonen dat een campagne voor en tijdens de periode van de Play-offs ook simpel, met veel uitingen én kort op de bal kan zijn? Het kan.
Jeroen Bostoen, CCO bij TBWA:
“Of we met deze campagne de voetbalfans uit hun kot willen lokken door zo relevant mogelijk op het verloop van de competitie in te spelen?
Het kan met een spuitbus, de juiste woorden enop eender welk medium.”
Margaux Mariens, brand and campaign expert bij Play Sports:
“En dat de mensen bij Sporthouse Group meteen gewonnen waren voor het idee omdat het zo makkelijk te implementeren is op de socials?
Het kan zelfs een rubriek worden in hun podcasts.”
Dieter Minet, team manager premium entertainment bij Telenet:
“Heeft er eigenlijk al iemand een idee wie er kampioen gaat worden?
Het kan alleen maar in ’t voordeel van paars-wit eindigen, mannekes.”
Margaux Mariens:
“Het kan Brugge nog lukken, hoor.”
Jeroen Bostoen:
“Het kan dan eerder voor Cercle.”
Max Fauconnier, CCO bij TBWA:
“Het kan mij geen *** schelen, zolang het feest maar in Brussel is.”
Laure Swinnen, account manager bij TBWA:
“Het kan deze keer in de laatste minuut misschien eens goéd uitdraaien voor Genk.”
Lukas Peeters, account executive bij TBWA:
“Het kan volgend jaar sowieso Mechelen worden.”
Greg Van Buggenhout, artdirector bij TBWA:
“Het kan en het zal Antwerp worden.”
Geert Verdonck, copywriter bij TBWA:
“Het kan zelfs opnieuw de dubbel pakken.”
Eli Sunderman, WeHearDifferent:
“Het kan toch geen derde keer net niet voor Union zijn, zeker?”
Arne Peeters, MotionMakers:
“Het kan Lyra-Lierse nog lukken in de 2e afdeling VV B nationaal.”
SportHouse Group, neutrale voetbalfans en social content providers Play Sports:
“Het kan nog alle kanten uit, mannekes. We gaan werk genoeg hebben.”
Annemie Decorte, Caviar:
“Het kan allemaal wel zijn, maar ik zal blij zijn wanneer het gedaan is op 26 mei.”
Credits:
Play Sports & TBWA
Play Sports
Margaux Mariens
Dieter Minet
Jorgen Vranken
Creative Team
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Senior Copywriter: Geert Verdonck
Senior Art Director: Greg van Buggenhout
Account Team
Chief Commercial Officer: Max Fauconnier
Account Manager: Laure Swinnen
Account Executive: Lukas Peeters
Production
Production company: Caviar
Producer: Annemie Deocorte
Post-production
Post-production company: Motion makens
Post-producer: Arne Peeters
Offline Editor: Motion makers
Online Editor: Boost
Grading: Motion Makers
Sound Engineer: Eli Sundermann
Digital Production
Digital Production Agency: MAKE
Project Manager: Stijn Punie
Display Advertising Designer: Benjamin Eelbode
Media
Media Agency: Wavemaker
Media Planner: David Driesmans
Digital Planner: Omar Tifouri
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]