We kennen de winnaars van de Best Brand Awards 2021. Daar gaan we graag verder op in. Hieronder vindt u de volgende podcast in een mooie reeks over de Best Brands. Vandaag aan de beurt: Melissa Boeykens van Miele. "Het is voor Miele van groot belang om klanten onze apparaten zelf te laten ervaren," vertelt ze. "Vandaar onze beslissing om te investeren in onze eigen Miele Experience Centres en Miele Centres waar de consument alles over het apparaat kan ontdekken voordat hij overgaat tot het transactieproces van de aankoop van het apparaat. We hebben gemerkt dat wanneer iemand de tijd neemt om het gebruik van onze apparaten te ervaren, hij sneller overtuigd is."
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]