We kennen de winnaars van de Best Brand Awards 2021. Daar gaan we graag verder op in. Hieronder vindt u de volgende podcast in een mooie reeks over de Best Brands. Vandaag aan de beurt: Melissa Boeykens van Miele. "Het is voor Miele van groot belang om klanten onze apparaten zelf te laten ervaren," vertelt ze. "Vandaar onze beslissing om te investeren in onze eigen Miele Experience Centres en Miele Centres waar de consument alles over het apparaat kan ontdekken voordat hij overgaat tot het transactieproces van de aankoop van het apparaat. We hebben gemerkt dat wanneer iemand de tijd neemt om het gebruik van onze apparaten te ervaren, hij sneller overtuigd is."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]