Bij June20 kijken ze naar een merk als een systeem. En een systeem heeft altijd in- en uitgangen, interfaces, raakvlakken met zijn gebruikers. Gebruikers die op hun beurt op zoek zijn naar een emotionele connectie. Goede reclame maakt mensen warm, doet hen bewegen, ondernemen of zelfs dansen. Denk maar aan wat het bureau deed met ‘Hidden Vibes’ voor JBL. Een zilveren winnaar op de BOA Awards 2022.
In een nieuwe podcast duikt PUB Magazine de studio in met creatief directeur Kris Lenaers om het te hebben over deze fameuze ‘activatiecampagnes’. Maar omdat het zoveel meer is dan gewoon ‘activeren’, maakten we ervan: reclame die mensen doet bewegen.
Naast eigen werk van June20 – zoals ‘The Cloud Project’ voor Willemen Group – passeert ook heel wat ander bekroond werk de revue: ‘Volvo Street Configurator’ van FamousGrey, ‘Burger Glitch’ van David’s Sao Paulo,... En we komen te weten hoe Kris Lenaers de heisa rond de One Love-armband van de Rode Duivels beleefde. Oh ja, PAN studio verzorgde opnieuw de uitmuntende productie.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]