Etta James wist het maar al te goed toen ze ‘I just wanna make love to you’ schreef: sex sells. Is dat ook zo in reclameland? Of is de tijd van campagnes als Gamma’s Kluspoezen voorgoed voorbij? Is het tijd voor intelligenter werk? Relevanter werk? Als het van Maike Borms afhangt wel. Als jonge creatief bij At-thetable hoopt ze op een dag zelf een campagne rond seks te mogen maken, maar dan wel alleen als het relevant is. Wunderman Thompson duwde ons alvast de goede richting uit met zijn Comdom-app voor Telenet.
Benieuwd naar meer? Beluister dan zeker de nieuwe Team Talk Radio, de podcast van PUB-redactrices Marine Dehossay en Evy Van Ruyskensvelde. Eén ding is zeker: het werd deze keer warmer dan gewoonlijk in de studio van PAN.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]