Etta James wist het maar al te goed toen ze ‘I just wanna make love to you’ schreef: sex sells. Is dat ook zo in reclameland? Of is de tijd van campagnes als Gamma’s Kluspoezen voorgoed voorbij? Is het tijd voor intelligenter werk? Relevanter werk? Als het van Maike Borms afhangt wel. Als jonge creatief bij At-thetable hoopt ze op een dag zelf een campagne rond seks te mogen maken, maar dan wel alleen als het relevant is. Wunderman Thompson duwde ons alvast de goede richting uit met zijn Comdom-app voor Telenet.
Benieuwd naar meer? Beluister dan zeker de nieuwe Team Talk Radio, de podcast van PUB-redactrices Marine Dehossay en Evy Van Ruyskensvelde. Eén ding is zeker: het werd deze keer warmer dan gewoonlijk in de studio van PAN.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]