{Podcast} Team Talk Radio en Walkie Talkie over influencermarketing

Het gros van de adverteerders uit de Benelux zou in 2022 een prominentere plaats hebben gegeven aan influencermarketing binnen zijn teams. En dat kan zomaar even kloppen: wie online gaat, merkt meteen op dat merken intussen verder gaan dan de klassieke producttestings en saaie unboxingvideo’s. Meer nog, een extra laag beleving is haast onmisbaar geworden... of toch als je merk opgemerkt wilt worden bij het grote publiek.
Dat daar soms ook borden voor moeten sneuvelen, bewees Walkie Talkie met de socialmediacampagne die het maakte voor de lancering van een nieuw seizoen van De Mol. Met gunstig resultaat, want pers en media pikten de campagne massaal op. “Een gedroomd scenario,” vertellen Charlotte Marron en Maureen Richard van public relations- en influencermarketingbureau Walkie Talkie. “En bovendien een heel mooi voorbeeld van hoe influencer op zichzelf kan staan in een campagne.” In de nieuwste Team Talk Radio pleiten ze voor influencermarketing als een waardevolle zet in marketingcampagnes en geven ze inzicht in de laatste trends in audio en video.
PAN studio verzorgde naar goede gewoonte alweer een fantastische productie! Benieuwd? Beluister de volledige aflevering hieronder.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]