Het gros van de adverteerders uit de Benelux zou in 2022 een prominentere plaats hebben gegeven aan influencermarketing binnen zijn teams. En dat kan zomaar even kloppen: wie online gaat, merkt meteen op dat merken intussen verder gaan dan de klassieke producttestings en saaie unboxingvideo’s. Meer nog, een extra laag beleving is haast onmisbaar geworden... of toch als je merk opgemerkt wilt worden bij het grote publiek.
Dat daar soms ook borden voor moeten sneuvelen, bewees Walkie Talkie met de socialmediacampagne die het maakte voor de lancering van een nieuw seizoen van De Mol. Met gunstig resultaat, want pers en media pikten de campagne massaal op. “Een gedroomd scenario,” vertellen Charlotte Marron en Maureen Richard van public relations- en influencermarketingbureau Walkie Talkie. “En bovendien een heel mooi voorbeeld van hoe influencer op zichzelf kan staan in een campagne.” In de nieuwste Team Talk Radio pleiten ze voor influencermarketing als een waardevolle zet in marketingcampagnes en geven ze inzicht in de laatste trends in audio en video.
PAN studio verzorgde naar goede gewoonte alweer een fantastische productie! Benieuwd? Beluister de volledige aflevering hieronder.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]