{Podcast} Team Talk Radio: Iwein Vandevyver over stereotypen in reclame

Hebben mensen genoeg van stereotiepe reclame? Zijn onze spots te saai en te voorspelbaar? Of zijn er merken die het anders doen, beter? Wat vindt Iwein Vandevyver van Lucy daar eigenlijk van? Vindt hij stereotypen in reclame altijd negatief? Hoe kijkt en luistert de creatief directeur naar de doorsnee parfum- of autoreclame? En hoe graag zou hij eens buiten de traditionele lijntjes willen kleuren?
U hoort het in een mooie aflevering van Team Talk Radio. Rollen over de tongen: een paar klassiekers als het gaat over stereotypen in reclame maar ook regelrechte dwarsliggers als ‘Test drive the commercial’ van FamousGrey, ‘Tide Ad’ van Saatchi & Saatchi en het werk van Spike Jonzes voor Kenzo.
Met dank aan Iwein voor de aangename babbel en de interessante inzichten. En ook een welgemeende dankuwel aan het adres van PAN studio, voor de altijd verzorgde productie, en Astrid Jansen, om dit keer de stem te willen zijn van de Franstalige podcast met Geoffrey Masse (Mortierbrigade).
Beluister deze aflevering over stereotiepen in reclame hieronder. Alle podcasts van PUB Magazine vindt u op deze Soundcloud-pagina.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


