Hebben mensen genoeg van stereotiepe reclame? Zijn onze spots te saai en te voorspelbaar? Of zijn er merken die het anders doen, beter? Wat vindt Iwein Vandevyver van Lucy daar eigenlijk van? Vindt hij stereotypen in reclame altijd negatief? Hoe kijkt en luistert de creatief directeur naar de doorsnee parfum- of autoreclame? En hoe graag zou hij eens buiten de traditionele lijntjes willen kleuren?
U hoort het in een mooie aflevering van Team Talk Radio. Rollen over de tongen: een paar klassiekers als het gaat over stereotypen in reclame maar ook regelrechte dwarsliggers als ‘Test drive the commercial’ van FamousGrey, ‘Tide Ad’ van Saatchi & Saatchi en het werk van Spike Jonzes voor Kenzo.
Met dank aan Iwein voor de aangename babbel en de interessante inzichten. En ook een welgemeende dankuwel aan het adres van PAN studio, voor de altijd verzorgde productie, en Astrid Jansen, om dit keer de stem te willen zijn van de Franstalige podcast met Geoffrey Masse (Mortierbrigade).
Beluister deze aflevering over stereotiepen in reclame hieronder. Alle podcasts van PUB Magazine vindt u op deze Soundcloud-pagina.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]