{Podcast} Team Talk Radio met Iwein Vandevyver: stereotypen in reclame

4schools / Media / News / Podcast

Hebben mensen genoeg van stereotiepe reclame? Zijn onze spots te saai en te voorspelbaar? Of zijn er merken die het anders doen, beter? Wat vindt Iwein Vandevyver van Lucy daar eigenlijk van? Vindt hij stereotypen in reclame altijd negatief? Hoe kijkt en luistert de creatief directeur naar de doorsnee parfum- of autoreclame? En hoe graag zou hij eens buiten de traditionele lijntjes willen kleuren? 

U hoort het in de nieuwe Team Talk Radio. Rollen over de tongen: een paar klassiekers als het gaat over stereotypen in reclame maar ook regelrechte dwarsliggers als ‘Test drive the commercial’ van FamousGrey, ‘Tide Ad’ van Saatchi & Saatchi en het werk van Spike Jonzes voor Kenzo.

Met dank aan Iwein voor de aangename babbel en de interessante inzichten. En ook een welgemeende dankuwel aan het adres van PAN studio, voor de altijd verzorgde productie, en Astrid Jansen, om dit keer de stem te willen zijn van de Franstalige podcast met Geoffrey Masse (Mortierbrigade).

Beluister deze aflevering over stereotiepen in reclame hieronder. Alle podcasts van PUB Magazine vindt u op onze Soundcloud-pagina.