Polestar teaset met eerste Super Bowl-spot

Crea / News

Polestar komt naar buiten met zijn allereerste reclamespot voor de Super Bowl, een van de belangrijkste sportevenementen in de Verenigde Staten. De 30-seconden spot zal worden uitgezonden op 13 februari 2022 tijdens het eerste kwartaal van de wedstrijd. Nu al benieuwd? Het elektrische automerk teaset alvast met een preview van 15 seconden. Het is de eerste keer dat Polestar adverteert tijdens een sportevenement van deze omvang. 

De advertentie focust volledig op het compromisloze universum van Polestar en toont de Polestar 2, een elektrische performance fastback. De grafische advertentie is visueel eenvoudig en blijft trouw aan de minimalistische merkidentiteit van Polestar. Krachtige woorden brengen in zwart-wit de boodschap over.

“De Super Bowl is een iconisch evenement en ik ben enthousiast om de boodschap van Polestar aan zo’n breed publiek te kunnen presenteren,” zegt Thomas Ingenlath, CEO van Polestar. “Wij zijn een jong en ambitieus merk. Wij zijn compromisloos, zowel voor onze designtaal als onze inspanningen op het gebied van duurzaamheid en de prestaties van onze wagens. Met onze advertentie willen we deze filosofie delen. Dit is de ideale plek om ons merk verder onder de aandacht te brengen in de VS, en daarbuiten.”

De advertentie ondersteunt de vooruitgang van Polestar nu het bedrijf komende jaren groei volop blijft stimuleren. In januari 2022 kondigde het bedrijf aan dat het zijn wereldwijde verkoopdoelstelling van 29.000 wagens in 2021 heeft gehaald, wat neerkomt op een jaar-op-jaargroei van meer dan 185%.