Politici houden (niet) van Kaaiman


Naar jaarlijkse traditie bundelt De Tijd de 50 beste Kaaiman-columns waarin journalist Koen Meulenaere politici op de korrel neemt. 'Het jaar van de Kaaiman' is op zaterdag 26 december gratis verkrijgbaar bij De Tijd.

Om het boekje te promoten lanceren De Tijd en Famous een campagne met in de hoofdrol – verrassend genoeg – enkele van de politici bij wie Koen Meulenaere de afgelopen jaren kwaad bloed heeft gezaaid. De vier krantenadvertenties tonen politici Kris Peeters, Annemie Turtelboom, Siegfried Bracke en Koen Geens met een wel heel sip gezicht. Centrale headline: Tot grote vreugde van bijna al onze lezers: het gratis boekje 'het jaar van de kaaiman 2015.'


Van de opnames werden ook filmpjes gemaakt, die verspreid werden via sociale media.
https://www.youtube.com/watch?v=R94arxmoSoU
https://www.youtube.com/watch?v=cqO5JFLSTcY
https://www.youtube.com/watch?v=uQZkkozpkmk
Credits
Client: De Tijd / L’Echo
Client contacts: Frederik Delaplace, Katleen Mertens, Stéphanie Seynaeve
Agency: Famous
CD: Katrien Bottez, Laurent Dochy
Creative Team: Iwein Vandevyver & Tom Jacobs
Project leader: Coppelia de Crane d’Heysselaer
Business Director: Janpieter Mels
Design: Emilie Boudart
Editing: Sven Vanhee
Soundstudio: Cobra
Film Production: 2Frame
Print Post-production: The Pickels

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


