Naar jaarlijkse traditie bundelt De Tijd de 50 beste Kaaiman-columns waarin journalist Koen Meulenaere politici op de korrel neemt. 'Het jaar van de Kaaiman' is op zaterdag 26 december gratis verkrijgbaar bij De Tijd.
Om het boekje te promoten lanceren De Tijd en Famous een campagne met in de hoofdrol – verrassend genoeg – enkele van de politici bij wie Koen Meulenaere de afgelopen jaren kwaad bloed heeft gezaaid. De vier krantenadvertenties tonen politici Kris Peeters, Annemie Turtelboom, Siegfried Bracke en Koen Geens met een wel heel sip gezicht. Centrale headline: Tot grote vreugde van bijna al onze lezers: het gratis boekje 'het jaar van de kaaiman 2015.'

Van de opnames werden ook filmpjes gemaakt, die verspreid werden via sociale media.
Credits
Client: De Tijd / L’Echo
Client contacts: Frederik Delaplace, Katleen Mertens, Stéphanie Seynaeve
Agency: Famous
CD: Katrien Bottez, Laurent Dochy
Creative Team: Iwein Vandevyver & Tom Jacobs
Project leader: Coppelia de Crane d’Heysselaer
Business Director: Janpieter Mels
Design: Emilie Boudart
Editing: Sven Vanhee
Soundstudio: Cobra
Film Production: 2Frame
Print Post-production: The Pickels
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]