Port of Antwerp-Bruges is één van de meest vernieuwende havens ter wereld. Om al haar innovaties in de kijker te zetten, creëerde het havenbedrijf samen met DVLR DDB een unieke docureeks: The Seaniors. Daarin keren gepensioneerde havenwerknemers terug naar hun oude werkplek en zien ze niet alleen dat de haven veel is veranderd, maar ook hoe hard er wordt gewerkt aan de toekomst. Zo worden ze bijvoorbeeld rondgeleid op het NextGen District en maken ze kennis met het Certified Pick Up-systeem.
"Met de Seaniors willen we op een originele manier de nieuwe initiatieven en innovaties belichten die Port of Antwerp-Bruges naar de toekomst blijven voorstuwen. En we brengen een eerbetoon aan de mensen die mee de bouwstenen hebben gelegd voor de haven van vandaag," Judith Van Oost, marketing manager bij Port of Antwerp-Bruges.
De digitale campagne wordt in verschillende landen uitgerold, waaronder de Verenigde Staten, Canada en India. De reeks bestaat uit vier afleveringen. In elke aflevering staat een andere innovatie centraal. Bekijk ze allemaal via de website van Port of Antwerp-Bruges.
Credits:
Client: Joke Swyngedouw, Els Van de Plas, Nico Wouters
Agency: DVLR DDB
Business Director: Patrick Clymans
Creative Director: Johan Roelandt
Copywriter: Matthias De Smet
Art Director: Ivo Mertens
Account Manager: Kristof Debacker
Account Executive: Lucas Gijs
Production: Make
Producer: Dominique Turnbull
Director: Pieter Neirynck
Strategic & Connections Director: Fiona Boyle