Post van Strategie One voor VW

Strategie One pakt in opdracht van Volkswagen (VW) uit met een directmarketingcampagne voor de lancering van de nieuwe Tiguan. De campagne richt zich tot de klanten van de VW-concessies in België.
Een brief in futuristische look nodigt de fans uit om de technologische en andere talenten van de Tiguan te ontdekken. Strategie One heeft een en ander zoveel mogelijk gepersonaliseerd op een ludieke manier. Zo geeft het iedereen een persoonlijke code om present te tekenen op de site. Daar moet de verzameling van data VW in staat stellen om de klantenservice te optimaliseren. De brief in kwestie gaat vooraf aan een officiële uitnodiging voor het lanceringsevenement.
Strategie One gaat prat op zijn projecten op het vlak van relatiemarketing voor VW. Daarmee verstevigt het mee de dialoog van het automerk met zijn bestaande en toekomstige klanten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]