Strategie One pakt in opdracht van Volkswagen (VW) uit met een directmarketingcampagne voor de lancering van de nieuwe Tiguan. De campagne richt zich tot de klanten van de VW-concessies in België.
Een brief in futuristische look nodigt de fans uit om de technologische en andere talenten van de Tiguan te ontdekken. Strategie One heeft een en ander zoveel mogelijk gepersonaliseerd op een ludieke manier. Zo geeft het iedereen een persoonlijke code om present te tekenen op de site. Daar moet de verzameling van data VW in staat stellen om de klantenservice te optimaliseren. De brief in kwestie gaat vooraf aan een officiële uitnodiging voor het lanceringsevenement.
Strategie One gaat prat op zijn projecten op het vlak van relatiemarketing voor VW. Daarmee verstevigt het mee de dialoog van het automerk met zijn bestaande en toekomstige klanten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]