Strategie One pakt in opdracht van Volkswagen (VW) uit met een directmarketingcampagne voor de lancering van de nieuwe Tiguan. De campagne richt zich tot de klanten van de VW-concessies in België.
Een brief in futuristische look nodigt de fans uit om de technologische en andere talenten van de Tiguan te ontdekken. Strategie One heeft een en ander zoveel mogelijk gepersonaliseerd op een ludieke manier. Zo geeft het iedereen een persoonlijke code om present te tekenen op de site. Daar moet de verzameling van data VW in staat stellen om de klantenservice te optimaliseren. De brief in kwestie gaat vooraf aan een officiële uitnodiging voor het lanceringsevenement.
Strategie One gaat prat op zijn projecten op het vlak van relatiemarketing voor VW. Daarmee verstevigt het mee de dialoog van het automerk met zijn bestaande en toekomstige klanten.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]