Posterscope in actie voor Project Everyone

Climate Change

Crea / News

Climate Change
Project Everyone, een initiatief van filmmaker Richard Curtis om de Verenigde Naties te ondersteunen in hun strijd tegen problematieken als armoede, honger en de klimaatsveranderingen, gaat op 26 september wereldwijd van start. Om ervoor te zorgen dat de reclame - die Curtis zelf ontwierp - zo wijd mogelijk verspreid wordt, probeert het Belgische reclamebureau Posterscope out of home-mediabedrijven zoveel mogelijk te engageren. En met succes, want tot nu toe hebben al 125 mediabedrijven hun medewerking bevestigd. Meer dan 140.000 OOH-schermen zullen in meer dan 450 steden de advertenties op drukke plaatsen weergeven, zoals op Times Square in New York, op Swanston Street in Melbourne en op Bukit Bintang in Kuala Lumpur. Daarmee wordt Project Everyone waarschijnlijk de grootste digitale OOH-campagne ooit gemaakt. In ons land zal reclamebureau Clear Channel schermen inschakelen in stations over heel België.
« Het is een geweldige kans om mee te werken aan een initiatief als Project Everyone, » vertelt Annie Rickard, global CEO bij Posterscope. « We kijken er enorm naar uit om ons medianetwerk en onze connecties in te zetten om bewustwording rond de problematiek te creëren. Hopelijk kunnen we zo langzaam maar zeker de wereld en de manier waarop we leven veranderen. »